Wednesday 21 November 2012

Badi Mayat ke ni?

بِسْم اللَّهِ الرَّحْمَٰن الرَّحِيمِ

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Bukan badi mayat rupanya..

Baru-baru ni seorang kawan call aku katanya ada kenalan yang berurusan kerja dengan nya di Datai dah 2 minggu tak boleh tidur. Mereka suspek terkena badi mayat sebab dia mula berasa terganggu selepas hadiri majlis pengkebumian seorang rakan. Jadi aku yang tak pernah handle kes macam ni interested la jugak nak cuba. So sebelum pergi aku contact lah rakan-rakan perawat yang lebih experience. Nasib baik zaman sekarang ni teknologi dah maju. Post je soalan dalam group di FB berjela explaination rakan perawat bagi tips dan teknik.

Kami jumpa di City Bayview. Aku bawak anak lelaki aku sekali. Sengaja aku nak bagi exposure kat dia. Lepas soal jawab dan ambik tahu lebih kurang aku merasakan yang pesakit bukannya terkena badi tapi ada gangguan. Aku tak conclude apa-apa yang memungkinkan adanya unsur-unsur sihir di tempat kerja walaupun pesakit berasa ada kemungkinan ada pihak yang tidak senang dengannya.

Sewaktu aku scan, aku merasakan ada tenaga di belakang atau bahagian kepalanya. Tempat-tempat lain tiada.

Aku mulakan dengan ikrar pemutus dan teknik tikam diri. Aku kemudian sambung dengan zikir mutaqaat. Round pertama dengan niat azab dan hancurkan makhluk jahat yang menganiaya. Round kedua hapuskan gangguan dan hancurkan tapak jin. Round tiga dengan niat diberikan kesembuhan keatas segala penyakit yang dihadapi pesakit. Tiada sebatang tindak balas dari tubuh pesakit lalu aku lakukan teknik tarik untuk mengeluarkan jin yang melekat dibadan atau kepala pesakit. Rawatan berjalan lancar tanpa sebarang gangguan dan tamatkan rawatan dengan pukulan dan selawat syifa.

Keesokkan harinya aku terima panggilan dari pesakit. Dari suaranya aku dapati terdapat kegembiraan. Rupa-rupanya pesakit berasa begitu gembira dan puas kerana dapat tidur nyenyak malam tadi. Sampai berdengkur-dengkur katanya. Aku bersyukur ke hadrat ilahi kerana dipermudahkan urusan dan mengembalikan nikmat tidur kepada pesakit. Cuba anda bayangkan anda tak boleh tidur selama dua minggu. Mesti tegang kan?.

Malam keesokkannya pesakit call sekali lagi. Dia menyuarakan kemungkinan ada gangguan dari ofis nya kerana hatinya mula berasa berdebar-debar selepas balik dari pejabat. Dalam hal ini aku tarik jarak jauh gangguannya dan nasihatkannya supaya tidak melulu mengesyaki orang  di tempat kerja. Sebaliknya bersabar dahulu dan lihat apakah gangguan akan berterusan. Aku bekalkan pesakit dengan amalan 5bismillah dan pagar Yasin empat penjuru sebagai perlindungan.

Selain darihal merawat aku bersyukur dapat bertemu dengan pesakit ini yang mana rupa-rupanya dia juga berasal dari kampungku yang mana ibunya adalah anak jati kampungku. Bertambah lagi kenalan ku. Semoga pesakit di beri perlindungan dari sebarang gangguan sihir..





No comments:

Post a Comment