Wednesday 31 October 2012

kaut - brainwash - buang...


بِسْم اللَّهِ الرَّحْمَٰن الرَّحِيمِ

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Baru-baru ni masa jalan raya (raya haji) pi la jalan-jalan ke rumah sedara mara sebelah isteri kat sini. Pergi dengan mak mertua, adik ipar dan jugak anak-anak aku. 

Masa nak balik sedara ni dia minta aku tolong check dia.. alamak kataku. Bukan apa, cuma jam dah pukul 6.50pm dan kejap lagi 7.05pm dah nak maghrib..

Bagi tak menghampakan beliau aku usahakan jugak sikit. Aku soh la mak mertua dan adik ipar aku balik dulu (kami datang kenderaan lain-lain anyway) Lepas tanya symptom yang dihadapi aku ambil kesimpulan bahawa dibadannya ada jin saka dan ditambah pulak dengan lain-lain jin tumpangan. Aku mulakan zikir mutaqaat dengan tapak tangan ku di tapak kakinya.. niat diturunkan hujan api yang super saiya panasnya di alam jin.. habis satu round beliau bagitau kat kedua peha rasa sakit dan belakang badan seperti di cucuk.

Tengok jam dah 7.03pm... kalau aku nak tambah dengan ayat-ayat azab ni sure pukul 8 nanti baru nak habis rawatan. Aku dapat ilham nak tunjuk kat beliau pendapat aku. Kata orang kalau tak de bukti kang orang tak percaya. Aku minta beliau gantung tangan. Kaedah atau teknik gantung tangan ni aku belajar dari Ust. Majid. Aku perintah jin dalam badan agar pergi ke kedua-dua belah tangan dengan ayat penunduk. Jin saka aku suruh ke tangan kanan manakala lain-lain jin aku suruh ke tangan kiri.. bila aku suruh je jin saka turun, tangan dia pun turun dengan laju...sah!! memang bersaka.. dan bila aku suruh lain-lain jin turun pun tangan kiri dia turun... kurang sikit laju dari tangan kanan tapi masih laju jugak lah.. saja aku tanya kat beliau, kenapa turun kan tangan? beliau kata tangan nya turun sendiri bila dengar suruh turun, macam ada pemberat, katanya..(time tu azan pun berkumandang dan bini aku pun sampai..baru balik kerja) Teknik ni memang macam tu, simple dan kadang-kadang orang tengok macam main-main jek..tapi yang orang yang kena dia tau lah macamana.. Satu lagi kaedah yang simple ialah teknik 18-81, yang ni lain kali aku cerita..

Sebab tak mau nak melambat-lambatkan solat maghrib, aku pun kaut je apa yang ada kat bahagian belakang beliau guna teknik direct flight. Kaut dgn niat brainwash ingatan jin-jin tersebut dan campakkan nuuuuuuunnn jauh di lautan...... Kenapa lautan? kenapa tak di hantar ke Darul Islam atau Serambi Madinah?.. sebabnya ialah aku tak tau apa agama nya jin-jin tu semua. Lagi satu direct flight ni ringkas, tak payah nak bawak botol ke apa tapi meletihkan perawat. Satu lagi kalau tak pakai botol pesakit tak leh la nak amik gambar apa ada dalam botol tu sebab kadang-kadang boleh nampak rupa bentuk jin tu bila kurung dalam botol melalui gambar (lens kamera tu kasyaf kot, hehehe..)... Beliau sendawa kuat bila aku kaut bahagian belakang sebelah kiri hingga ke tulang belakang.. sendawa yang berpanjangan.. ha, dah ringan sikit badan katanya.. aku? aku senyum je sambil mengucapkan syukur ke hadrat ilahi.. aku tutup balik badan dia dengan selawat syifa.

Cukup setakat tu rawatan aku beri kepada beliau. Aku pesan suruh dia pi sambung rawatan lagi nanti kat mana-mana (sebab dia duduk kl).. 

p/s - hehehe.. malam tu aku mimpi ular yang banyak!!....kenapa ek? adakah saka-saka yang masih tinggal terasa terganggu?!! Wallahhu a'lam..

Doa Pendinding - Roh

Ya Allah, Wahai Zat yang CahayaNya berada dalam kerahsiaanNya dan RahsiaNya berada dalam makhlukNya, sembunyikanlah kami dari pandangan orang-orang yang jahat, orang-orang yang melampaui batas dan dari kalbu orang-orang yang dengki dan orang-orang yang zalim, sebagaimana Engkau sembunyikna roh di dalam tubuh. Sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa atas segala sesuatu.


No comments:

Post a Comment