Wednesday 10 October 2012

Ruqyah Sequence


 بِسْم اللَّهِ الرَّحْمَٰن الرَّحِيمِ

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Ada sahabat yang dah lama tak berjumpa hantar message nak tahu tentang Ruqyah yang aku guna.

Jadi di sini aku letakkan file ruqyah yang memang selalu dok ada dalam phone aku. Korang boleh ambil - aku izinkan dan boleh simpan dalam phone korang. Guna phone yang screen besar lagi baik.. senang korang nak baca.

Sebab apa aku suggest simpan dalam phone? Bukan apa, senang bila terkejut tergempak nanti nak kena baca at least ianya dah ada dekat korang..





















No 11 tak de pulak dalam phone aku sekarang. Tapi ayat bukan panjang pun, korang cari surah AtTaubah ayat 129.. start dari "Hasbiallah.." sampai habis. Siapa yang biasa beramal dengan "Laqod jaa akum.." mesti dia kenal dengan ayat ni.
























Lepas habis semua tu sambung dengan 3 Qul.. Pengertian korang boleh cari sendiri kan, clue dah bagi kat atas tue.

Kalau nak versi MP3 pun ada dan aku pun dah break file satu satu tapi tak tau camana nak up kat sini. So sesiapa berminat boleh minta.

Semoga apa yang aku share kat sini dapat memberi manfaat buat korang, Insyaallah..

Wassalam~




No comments:

Post a Comment