Saturday 13 April 2013

Terlanggar Jin?

بِسْم اللَّهِ الرَّحْمَٰن الرَّحِيمِ 
اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hari ni pergi melawat salah seorang staff yang kemalangan baru-baru ini
nampak teruk jugaklah kesan luka terutama di kaki sebelah kiri
Dalam pada itu kawan yang bawa aku kerumah staff tu tadi ada bagitau 
yang staff tersebut tak dapat tidur malam
kabarnya staff tersebut berasa ada sesuatu yang bergerak-gerak di kakinya
sampai kena berjaga sampai pagi

Bila sampai kerumah staff tersebut, khabarnya malam tadi dah boleh tidur tanpa berasa ada gangguan
sebab semalamnya dah ada tukang urut yang pandai..
takpelah, 
since niat memang nak tolong jugak staff tu jadi aku pun tanya samada nak check ke tidak, dia setuju

aku guna kaedah 18-81, nampak ada sedikit getaran dikaki kanan
kemudian aku guna gelombang dan pernafasan, jelas tangan jatuh kedepan
aku pagar dengan alif lam makrifat dan pasung Nun kemudian tarik
gelombang sekali lagi dah tak nampak gangguan, Alhamdulillah..

Staff ni kemalangan di waktu hujan sewaktu melalui suatu jalan yang dia sendiri jarang lalu
namun aku berasakan rasa benda bergerak dikaki waktu malam tu ada kaitan dengan jin dari tempat kemalangan tu..
mungkin staff ini telah terlanggar jin tersebut..wallahua'lam..

Allahu Rabbi..

Hasbunallahu wani'mal wakil....





No comments:

Post a Comment